GELIGA SEMUT BUSUT *Telah ditebus



Ditemui ketika menggali sarang semut bagi tujuan untuk mendapatkan geliganya. 7 hari sebelum kerja-kerja dijalankan. Petunjuk diperoleh melalui Orang Ghaib yang menjaga kawasan tersebut. Melalui cara pertukaran barang berupa sajian, Orang Ghaib bersetuju untuk membuat pertukaran dan menunjukkan lokasi terpendamnya geliga ini. 


Geliga semut adalah diantara barang bertuah bersifat sejuk dan boleh disimpan oleh sesiapa sahaja tanpa sekatan. Selagi digunakan untuk kebaikan. Memiliki nilai khasiat mistiknya yang tersendiri serta berbeza dengan geliga-geliga daripada haiwan lainnya. Perantara kerezkian yang sangat kuat. sesuai dengan sifat serta tabii makhluk yang bernama semut. Daya serta medan penarikan rezki dari pelbagai penjuru tanpa disangka-sangka. Jika disimpan / digantung didalam rumah akan terjauh dari ancaman manusia, haiwan dan gangguan makhluk halus. Syariat pendinding diri, keluarga, perniagaan dan kediaman. InsyaAllah.

Seperti sifat semulajadi haiwan ini, semut mudah memahami petunjuk bahasa alam akan terjadinya sesuatu bencana dan bahaya. Pemilik geliga ini akan mempunyai keupayaan untuk menafsir dan memahami isyarat alam. Firasat yang tajam.

- Penarikan kerezkian
- Pelaris diri, usaha dan perniagaan yang kuat

- Perantara pembuka medan rezki
- Memabawa tuah, kebaikan dan keberhasilan usaha kepada pemiliknya
- Membuka deria ke-6 (bahasa alam)
- Pemanis dan pengasihan umum
- Tidak putus rezki
- Pendinding ancaman zahir / ghaib untuk diri, keluarga dan harta benda
- Perubatan (bisa, gangguan halus, sihir dll )
- Diletakkan diatas kain kuning pada malam-malam tertentu akan peroleh hadiah dari penjaga geliga
- Geliga ini boleh beranak / bertambah jumlahnya.

MAHAR PINDAH MILIK : RM 1344.25
* Telah Ditebus