BELAJAR SILAT DARI MIMPI / LADUNI / AUTOCAS


Hanya kepada yang benar-benar berhajat. Juga sesuai bagi mereka yang berada diperantauan dan memerlukan sesuatu sebagai benteng diri. Jika anda berniat sekadar ingin mencuba-cuba sahaja, tidak perlulah untuk meneruskannya. Kerana ilmu ini hanya akan sampai kepada yang mahu mewarisinya sahaja. Bukan perkara mainan. Batin / roh anda akan diajar didalam mimpi. Mimpi pembelajaran ini akan berjalan selama beberapa hari.


Ilmu persilatan yang akan diperturunkan kepada anda adalah "Silat Rajawali Padang Gilangan" berasal dari sebuah kerajaan ghaib. Diperturunkan sendiri oleh Panglima Alam Gilangan.

Tidak perlu bertanya saya bermacam-macam soalan pelik. Ilmu ini tidak melibatkan berdamping dengan jin, bunian, saka dan sebagainya. Nasihat saya, setelah mendapat ilmu ini, anda haruslah gigih bermeditasi untuk memantapkan lagi aliran silat yang mengalir didalam tubuh anda.



Kami akan memberikan sebutir batu cincin sebagai tanda diri anda sebelum proses pembelajaran bermula. Cincin ini perlu disimpan dengan baik dan tidak boleh hilang.

Kebaikannya :-

- Silat autocas sewaktu serangan hendap dan dikepung musuh
- Pendiding dari serangan ghaib
- Tidak diganggu makhluk halus
- Penggerun dan penunduk niat
- Kuatan tenaga
- Hati menjadi tenang dan membuang ketakutan dalam diri
- Dihormati orang ramai
- Mampu mengenali seseorang yang memiliki ilmu silat mimpi
- Merawat orang terkena gangguan ghaib
- Peka kepada kehadiran makhluk ghaib
- Ilmu ini boleh diperturunkan kepada sesiapa sahaja jika mahu (menyerahkan batu cincin).

MAHARNYA : RM280.00

Sekiranya berminat, sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.