BICARA PEMBUKA

Assalammualaikum wbt,

" Dengan nama Allah yg maha pengasih lagi maha penyayang. Rahmatilah keatas penghulu kami Muhammad dengan bilangan rahmat sebagaimana dalam ilmu Allah, rahmat yg berkekalan dengan kekalnya kerajaan Allah." Selawat Sa'adah

“Budak jambi sedang menampi, Alahai budak tinggal sanggulnya, Banyak jampi perkara jampi, Allah jua letak kabulnya”

Adapun setiap barang yang diwujudkan didalam dunia ini berbentuk kayu, pokok, batu, buntat dan kejadian-kejadian ganjil yang wujud disekeliling anda adalah anugerah tidak ternilai Sang Pencipta buat manusia yang mahu berfikir dan mengkaji kerahsiaannya. Alam Melayu ini jika dibentangkan halnya berkenaan perihal ghaib dan mistik, tidaklah cukup akan kertas untuk dijadikan sebuah penulisan. Beruntunglah orang-orang yang tahu menggunakan kelebihan-kelebihan ini sebagai dorongan untuk memperoleh keberhasilan dan keganjilan yang hebat. Dan barang ingatlah wahai teman dan saudara, sesungguhnya setiap yang berlaku itu tetap jua diatas keizinan Allah swt dan Allah sahajalah yang lebih mengetahui akan apa yang terselindung didalam hati dan segala kebaikan buat hambaNya.
Kun Fayakun.

Terima kasih diatas kesudian Tuan/Puan melawat blog ini & memberi sokongan kepada Panji Nusantara.

KLIK PADA TAJUK UNTUK KETERANGAN / KISAH MENGENAI SESUATU BARANG HIKMAH.

Setiap barang dan kejadian adalah berbeza kisah dan ceritanya. Begitu juga kejadian manusia yang mempunyai pelbagai rahsia dan keistimewaan yang tidak sama diantara manusia lainnya.

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA DIRI

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA DIRI
Ilmu qadam / khadam / pendamping / dampingan diri untuk dijadikan iringan manusia secara ghaib. Sila KLIK pada gambar GUA untuk maklumat lanjut.

!!! AWAS DENGAN BLOG DAN CATITAN TIRUAN !!!!

Terdapatnya pengusaha blog mistik dan pengamal ilmu hikmah yang menggunakan ayat secara copy & paste dari blog atau catitan saya bagi tujuan mengaut keuntungan diatas angin. Sekiranya terjumpa dan mereka mengakui barangan dari saya, sebaiknya tuan/puan rujuk dahulu pada saya untuk kesahihannya. Beringat sebelum terkena. Bukanlah niat untuk mengatakan itu ini kepada sesiapa tetapi untuk mengelakkan dari berlakunya salah faham dan kesilapan yang lebih besar. Harap Maklum.

" Sang Musafir Pengasas Panji Nusantara "

PERUBATAN GHAIB ALTERNATIF

PERUBATAN GHAIB ALTERNATIF
Buang Susuk, Buang Saka, Rawatan Sihir & Terkena Minyak Pengasih, Histeria, Santau, Gangguan Halus, Mencuci Perniagaan Terkena Sihir, Pagar Ghaib Diri / Kawasan Bangunan, Bayi Menangis Malam, Mandi Bunga Pelbagai Hajat. Sekiranya ingin mendapatkan rawatan sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.

PELUANG TIDAK MENUNGGU ANDA. RAMAI YANG TELAH BERJAYA.

Berbuat baik dibalas baik, berbuat jahat dibalas jahat. Sayangilah orang lain seperti mana kalian menyayangi diri sendiri. Dunia ibarat roda. Hidup umpama layang-layang. Mahu terbang rendah atau tinggi, pilihan sendiri.
Post info

Azimat yang bakal diberikan

Azimat qadam diperbuat dari besi kuningan

PENGISIAN SEBARANG HAJAT

Anda akan diberikan qadam pendamping sebagai pembantu anda dari sudut yang tersembunyi. Qadam yang diberikan sudah tentu beragama Islam dan bukanlah ilmu saka yang perlu diwarisi. Tiada perjanjian antara anda dan qadam anda. Qadam anda akan bersama anda selama mana anda memerlukannya. Jika sudah tidak memerlukannya lagi, aturannya akan diberikan untuk memulangkan mereka kembali ke tempat asal mereka. Sila baca artikel ini dengan baik agar anda tidak mengulangi soalan-soalan yang sama kepada saya. Saya tegaskan disini, bukan semua orang memahami ilmu semacam ini. Berdirilah diatas landasan syariat dan akidah yang benar agar anda tidak tersilap jalan.


Qadam yang ditebus adalah bagi memudahkan kerja-kerja / usaha anda. Niat perlu betul. Bukan qadam yang memberikan kejayaan. Kerana, kejayaan dan keberhasilan sesuatu yang diusahakan adalah datangnya dari Allah swt. Ilmu yang dijadikan landasan, sandaran, perantaraan hanyalah asbab. Anda harus berfikiran waras yang mana setiap sesuatu itu berlaku dengan izin Allah semata-mata. Niat yang baik, pasti berhasil. 

" Ilmu yang baik, duduknya didalam sarung yang baik. Ilmu yang baik sekalipun, jika digunakan untuk menzalimi dan mengambil kesempatan diatas kelemahan orang lain, tiadalah gunanya. "

SYIRIKKAH MENGGUNAKAN QADAM?
Sekiranya kepercayaan anda adalah secara mutlak kepada makhluk, maka terjerumuslah anda ke dalam syirik. Percaya bahawa ubat-ubatan mampu menyembuhkan penyakit juga adalah suatu pegangan yang salah. Allah swt menjadikan besi, tidak menjadikan pisau. Tetapi dengan akal yang diberikan, manusia menciptakan pisau, kapak, beliung dari besi sebagai kemudahan bercucuk tanam, memotong dan sebagainya. Tetapi ada juga manusia yang menjadikan pisau untuk berbuat jahat dan menganiaya sesama makhluk. Salah pisau atau salah manusia? Manusia itu sendirilah yang menempatkan dirinya kesesuatu arah dan tempat. Sama ada sebagai tanda bersyukur diatas kurniaanNya atau untuk mencari kehebatan.


PILIHAN PENGISIAN QADAM
1) Pengasih, Pemanis, Kerezkian / Pelaris, Kewibawaan, Persilatan dan Penunduk
2) Penggerun Harimau, Penunduk, Ilmu Tempur, Tahan Badan & Kewibawaan

* Selain fungsi yang dinyatakan diatas, pemilik qadam akan :-
- Peka kehadiran makhluk ghaib
- Membawa tuah dan keberuntungan
- Qadam akan menjadi pengawal keselamatan anda secara ghaib
- Gerak hati dan firasat yang tajam
- Mampu merawat hal-hal yang melibatkan makhluk halus
- Menerima barang / hadiah daripada qadam
- Sebelum melakukan kejahatan, teguran dan ingatan akan diterima daripada qadam
Pilihan isian adalah dari DUA jenis yang disebutkan diatas. Anda pilihlah salah satu yang menjadi keutamaan dan diperlukan sebelum menghubungi saya.

SMS nama penuh, nama ibu, tarikh lahir dan tanah kelahiran untuk tujuan isian.

MAHARNYA : RM325.25
( Untuk jarak jauh, sila hubungi saya untuk perbincangan )

* KITAB AMLAN / KAEDAH BERINTERAKSI DENGAN QADAM DAMPINGAN DIBERIKAN SEMASA PENGHANTARAN
* INI BUKAN ILMU SAKA
* QADAM PENDAMPING TIDAK AKAN MENGGANGGU / MENAKUTKAN TUANNYA
* QADAM YANG DIBERIKAN MERUPAKAN QADAM TINGKAT TINGGI
* SETIAP QADAM YANG DIBERIKAN TELAH DIKUNCI DAN HANYA PEMILIK / PELEPAS QADAM SAHAJA YANG BOLEH MEMUTUSKAN ILMU TERSEBUT

!!! TIDAK PERLU BERTANYA KEPADA SAYA APAKAH PANTANG LARANGNYA. JIKA MAHU YANG TIADA PANTANG LARANG, CARILAH HANTU RAYA UNTUK DIJADIKAN QADAM !!!

::: ILMU QADAM / ILMU KHADAM PENDAMPING / BERDAMPING DENGAN BUNIAN / KHADAM IRINGAN / PREWANGAN DARI KEILMUAN PUTIH :::

SALINAN RESIT PENGHANTARAN

SALINAN RESIT PENGHANTARAN
Ahamdulillah, terima kasih tidak terhingga dan sekalung penghargaan buat tuan-tuan dan puan-puan yang menyokong saya secara langsung dan secara tidak langsung. Setiap mahar penebusan barang di blog ini sebaiknya saya gunakan sebaik mungkin. Disamping usaha membeli beberapa bahan-bahan sejarah berupa artifak dan barang bertuah untuk usaha saya dalam mewujudkan sebuah galeri mistik. Disini saya lampirkan deretan salinan-salinan resit penghantaran yang saya kumpul selama 2 tahun sejak pembukaan blog ini. Dari berseorangan kini ramai yang menyokong usaha saya. Syukur tidak terhingga diatas ruang dan jalan yang dipermudahkan Allah SWT.