BICARA PEMBUKA

Assalammualaikum wbt,

" Dengan nama Allah yg maha pengasih lagi maha penyayang. Rahmatilah keatas penghulu kami Muhammad dengan bilangan rahmat sebagaimana dalam ilmu Allah, rahmat yg berkekalan dengan kekalnya kerajaan Allah." Selawat Sa'adah

“Budak jambi sedang menampi, Alahai budak tinggal sanggulnya, Banyak jampi perkara jampi, Allah jua letak kabulnya”

Adapun setiap barang yang diwujudkan didalam dunia ini berbentuk kayu, pokok, batu, buntat dan kejadian-kejadian ganjil yang wujud disekeliling anda adalah anugerah tidak ternilai Sang Pencipta buat manusia yang mahu berfikir dan mengkaji kerahsiaannya. Alam Melayu ini jika dibentangkan halnya berkenaan perihal ghaib dan mistik, tidaklah cukup akan kertas untuk dijadikan sebuah penulisan. Beruntunglah orang-orang yang tahu menggunakan kelebihan-kelebihan ini sebagai dorongan untuk memperoleh keberhasilan dan keganjilan yang hebat. Dan barang ingatlah wahai teman dan saudara, sesungguhnya setiap yang berlaku itu tetap jua diatas keizinan Allah swt dan Allah sahajalah yang lebih mengetahui akan apa yang terselindung didalam hati dan segala kebaikan buat hambaNya.
Kun Fayakun.

Terima kasih diatas kesudian Tuan/Puan melawat blog ini & memberi sokongan kepada Panji Nusantara.

KLIK PADA TAJUK UNTUK KETERANGAN / KISAH MENGENAI SESUATU BARANG HIKMAH.

Setiap barang dan kejadian adalah berbeza kisah dan ceritanya. Begitu juga kejadian manusia yang mempunyai pelbagai rahsia dan keistimewaan yang tidak sama diantara manusia lainnya.

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA DIRI

ILMU QADAM PENDAMPING / PENJAGA DIRI
Ilmu qadam / khadam / pendamping / dampingan diri untuk dijadikan iringan manusia secara ghaib. Sila KLIK pada gambar GUA untuk maklumat lanjut.

!!! AWAS DENGAN BLOG DAN CATITAN TIRUAN !!!!

Terdapatnya pengusaha blog mistik dan pengamal ilmu hikmah yang menggunakan ayat secara copy & paste dari blog atau catitan saya bagi tujuan mengaut keuntungan diatas angin. Sekiranya terjumpa dan mereka mengakui barangan dari saya, sebaiknya tuan/puan rujuk dahulu pada saya untuk kesahihannya. Beringat sebelum terkena. Bukanlah niat untuk mengatakan itu ini kepada sesiapa tetapi untuk mengelakkan dari berlakunya salah faham dan kesilapan yang lebih besar. Harap Maklum.

" Sang Musafir Pengasas Panji Nusantara "

PERUBATAN GHAIB ALTERNATIF

PERUBATAN GHAIB ALTERNATIF
Buang Susuk, Buang Saka, Rawatan Sihir & Terkena Minyak Pengasih, Histeria, Santau, Gangguan Halus, Mencuci Perniagaan Terkena Sihir, Pagar Ghaib Diri / Kawasan Bangunan, Bayi Menangis Malam, Mandi Bunga Pelbagai Hajat. Sekiranya ingin mendapatkan rawatan sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.

PELUANG TIDAK MENUNGGU ANDA. RAMAI YANG TELAH BERJAYA.

Berbuat baik dibalas baik, berbuat jahat dibalas jahat. Sayangilah orang lain seperti mana kalian menyayangi diri sendiri. Dunia ibarat roda. Hidup umpama layang-layang. Mahu terbang rendah atau tinggi, pilihan sendiri.
Post info

Labels: ,



Author: Sang Musafir

*Gambar sekadar hiasan...
Geliga yg hendak dipindah milik ini sepasang. Milik seorang tua di Johor. Telah lama beliau hidup susah. Ditakdirkan pd suatu hari, rezki yg Allah beri semasa beliau selesai berdoa mengharapkan rezki, datang seekor lipan sebesar 3 jari org dewasa dan beliau memiliki geliganya. Setiap hari didalam dompet orang tua ini tidak akan kering dari RM4 - RM5... begitulah rezki yg Allah beri pd beliau. Kalaulah situa ini guna utk berjudi atau tarik duit, anda fikirkanlah sendiri... Yang pastinya, tembus pandang. Pemilik barang bertuah ini, tidak mahu menetapkan harga. Anda ujilah sendiri dan sebutkan mahar yg setimpal dengan pertukarannya nanti. Beliau ingin merasakan keselesaan hidup sebelum menghembuskan nafas terakhir. Apalah sangat kiranya jika anda yg memiliki wang juta2 dan berhasrat utk memiliki Geliga Lipan ini???
LOKASI : JOHOR
...SELESAI...

SALINAN RESIT PENGHANTARAN

SALINAN RESIT PENGHANTARAN
Ahamdulillah, terima kasih tidak terhingga dan sekalung penghargaan buat tuan-tuan dan puan-puan yang menyokong saya secara langsung dan secara tidak langsung. Setiap mahar penebusan barang di blog ini sebaiknya saya gunakan sebaik mungkin. Disamping usaha membeli beberapa bahan-bahan sejarah berupa artifak dan barang bertuah untuk usaha saya dalam mewujudkan sebuah galeri mistik. Disini saya lampirkan deretan salinan-salinan resit penghantaran yang saya kumpul selama 2 tahun sejak pembukaan blog ini. Dari berseorangan kini ramai yang menyokong usaha saya. Syukur tidak terhingga diatas ruang dan jalan yang dipermudahkan Allah SWT.